У день «екватора» 10-го Одеського міжнародного кінофестивалю глядачі побачили ще два фільми Міжнародного конкурсу — «Чоловік, який купив місяць» та «Шлях згоди», картину Національного конкурсу «U311 «Черкаси», стрічку «Вайнштейн»; стартувала секція Film Industry Office, відбулися творчі зустрічі та майстер-класи з сценаристами, кіномитцями та телепродюсерами
У день «екватора» 10-го Одеського міжнародного кінофестивалю глядачі побачили ще два фільми Міжнародного конкурсу — «Чоловік, який купив місяць» та «Шлях згоди», картину Національного конкурсу «U311 «Черкаси», стрічку «Вайнштейн»; стартувала секція Film Industry Office, відбулися творчі зустрічі та майстер-класи з сценаристами, кіномитцями та телепродюсерами
Творча група фільму «Чоловік, який купив місяць» режисер Паоло Дзукка та актор Якопо Куллін приїхали в Одесу, щоб представити в Міжнародному конкурсі свою стрічку. Картина є копродукцією Італії, Аргентини та Албанії, та розповідає комедійну історію про сардинського рибалку, який заради коханої жінки готовий на все – навіть пообіцяти Місяць. «Фільм побудований на тих стереотипах, які сардинці самі використовують для того, щоб показати, які люди живуть на Сардинії», — розповів режисер.
У межах Міжнародної конкурсної програми також пройшов показ фільму китайського режисера Луо Ханьсіна «Шлях згоди», драматична історія є дебютною ігровою роботою молодого автора який особисто представив свою роботу: «Роблячи цей фільм мені хотілось зробити трошки інше кіно ніж зараз знімають в Китаї. Передати глядачам через екран тепло та надію».
Національна конкурсна програма продовжилась українською прем’єрою стрічки «U311 «Черкаси» режисера Тимура Ященка про оборону однойменного морського тральщика, заблокованого російськими військами в бухті Донузлав у березні 2014 року під час анексії Криму. Саме в межах Одеського міжнародного кінофестивалю була представлена режисерська версія стрічки.
Документальна стрічка «Для Сами» режисерів Ваад Аль-Катеб та Едварда Воттса — це любовне послання молодої матері своїй доньці, фільм оповідає історію життя режисерки на тлі п’яти років повстання в Алеппо (Сирія).
Історію зіркового злету та безславного падіння титана кіно Гарві Вайнштейна можно було подивитись у стрічці «Вайнштейн», яку зняйла режисерка документального кіно Урсула Макфарлен. Світова прем’єра фільму відбулась на кінофестивалі «Санденс» де одразу отримала позитивні відгуки світової преси.
В межах співпраці з HeForShe (глобальний рух солідарності в підтримку ґендерної рівності від UN Women (ООН Жінки) спеціальною подією фестивалю став показ стрічки «Порок надії» (The Vice of Hope) італійського режисера Едоардо Де Анжеліса, дія якого розгортається в нетуристичній Італії – маленькому містечку, де заправляє мафія, а його мешканці і мешканки зав’язані у наркотрафіку, проституції та торгівлі новонародженими. Прем’єра стрічки відбулася минулого року на фестивалі в Торонто, а на кінофестивалі в Римі фільм отримав Приз глядацьких симпатій. Перед показом також відбулась дискусія за участі експертів та експерток зі сфери кіноіндустрії, на тему «Жінки на екрані та за його межами».
У Фестивальному центрі «Родіна» відбулось декілька творчих зустрічей та майстер класів. Зокрема,Майкл Бейзер (сценарист та шоуранер, який вже багато років очолює сценарний та продюсерський факультет Ванкуверської кіношколи) провів лекцію: «Чорнобиль»: Створення персонажів, що оповідають важливі історії». Майстер-клас відбувся за підтримки інформаційного партнера ОМКФ – медіафоруму Kyiv Media Week спільно з Ванкуверською кіношколою. Також, Барбара Столл(телепродюсерка) провела лекцію: «Препродакшн! Невідома зірка телехітів!» та Катріель Шорі(Директор Ізраїльського кінофонду) поділився власним досвідом на зустрічі: «Творчий ініціатор — Продюсер – Мисливець – Постійне полювання на гарну історію»: «Кіно — це сильний інструмент, який режисери й сценаристи використовують для маніпуляції аудиторією. Тут варто пам’ятати про «червоні лінії», цінності та професійну чесність», — розповів Катріель Шорі.
Крім того, п’ятий день фестивалю був насичений іншими подіями. Продовжила кінохроніку української ретроспективи «Голлівуд на березі Чорного моря» одна з найпопулярніших картин епохи відлиги — «Весна на Зарічній вулиці» (1956 рік, режисери Фелікс Миронер і Марлен Хуцієв). В межах секції «Серіали!» глядачі подивились драматичний серіал «Брехло», а маленьким глядачам ОМКФ показали стрічки фіналістів конкурсу дитячих фільмів Чілдрен Кінофест. Також розпочалася робота професійної секції «Film Industry Office».
Унікальна можливість була сьогодні у глядачів та гостей фестивалю отримати художню роботу від сучасних українських художників. На площі Фестивального палацу ОМКФ відбувся художній пленер «Art-in-progress».
У Зеленому театрі під зірками просто неба пройшов показ стрічки «Зала Джиммі» британського режисера Кена Лоуча. Сюжет фільму заснований на реальних фактах з життя ірландського активіста Джиммі Ґралтона (Основний конкурс Каннського кінофестивалю 2014 року). Представив стрічку виконавець головної ролі, член журі Міжнародної конкурсної програми, ірландський актор Баррі Ворд.
Особливий музичний вечір відбувся у фестивальному барі Zelda Bar — справжній подарунок від Лєни Лебединської, незамінного члена команди ОМКФ, медіакоординатора прес-служби і за сумісництвом любительки вінілових емоцій. А в барі LOU LOU Ivan Alekseev зіграв сет із композицій різних музичних стилів.